In februari mijn EV besteld bij Audi en uiteraard zeer tevreden toen ik hoorde dat de levering half augustus ging gebeuren itt het voorspelde november.
Echter heb ik me bij de keuze van laadpaal -tot mijn spijt- laten leiden door de aanbieding van Audi/EDI waar tot eind dit jaar de laadpaal gratis is maar de plaatsing betaald moet worden. Zoals besproken in de garage zou er zo'n 2 maanden voorafgaand aan levering vd wagen een homecheck gebeuren waarna, na goedkeuring van de offerte, de plaatsing zou plaatsvinden voor levering vd wagen.
Niets blijkt minder waar: na een moeilijke initiele communicatie eindelijk een afspraak voor de home check gekregen 2 weken na het verkrijgen vd wagen. Daags nadien en enkele telefoontjes later om de offerte helemaal correct te krijgen (wat ook al een opgave was), keur ik de offerte goed.
Ondertussen zijn we zo'n 10 dagen later en 3 weken na levering vd wagen en nog steeds is er geen enkele melding van een plaatsingsdatum van de paal. Telefonisch contact leert alleen dat ze hier geen info over kunnen geven maar dat ik gecontacteerd zal worden, wanneer...? Bij mijn plaatselijke garage geeft men ook niet thuis (2x gemaild zonder antwoord) en vandaag opnieuw telefonisch contact opgenomen met EDI waar men zelfs niet meer op neemt. Ondertussen ben ik genoodzaakt mijn wagen reeds 3 weken via stopcontact te laden!
Zijn er hier nog mensen met deze geweldige ervaring en is dit bij andere leveranciers ook zo?
Echter heb ik me bij de keuze van laadpaal -tot mijn spijt- laten leiden door de aanbieding van Audi/EDI waar tot eind dit jaar de laadpaal gratis is maar de plaatsing betaald moet worden. Zoals besproken in de garage zou er zo'n 2 maanden voorafgaand aan levering vd wagen een homecheck gebeuren waarna, na goedkeuring van de offerte, de plaatsing zou plaatsvinden voor levering vd wagen.
Niets blijkt minder waar: na een moeilijke initiele communicatie eindelijk een afspraak voor de home check gekregen 2 weken na het verkrijgen vd wagen. Daags nadien en enkele telefoontjes later om de offerte helemaal correct te krijgen (wat ook al een opgave was), keur ik de offerte goed.
Ondertussen zijn we zo'n 10 dagen later en 3 weken na levering vd wagen en nog steeds is er geen enkele melding van een plaatsingsdatum van de paal. Telefonisch contact leert alleen dat ze hier geen info over kunnen geven maar dat ik gecontacteerd zal worden, wanneer...? Bij mijn plaatselijke garage geeft men ook niet thuis (2x gemaild zonder antwoord) en vandaag opnieuw telefonisch contact opgenomen met EDI waar men zelfs niet meer op neemt. Ondertussen ben ik genoodzaakt mijn wagen reeds 3 weken via stopcontact te laden!
Zijn er hier nog mensen met deze geweldige ervaring en is dit bij andere leveranciers ook zo?