Welkom!

Door je in te schrijven kan je vragen stellen
en discussiëren over elektrisch rijden.

Inschrijven

2016 Nissan Leaf 30kwh & 2017 Zero Motorcycle DS

MarcO

New member
Lid geworden
12 jun 2019
Hallo,
Als lezer van het vorige forum, stel ik mijn elektrische voertuigen even opnieuw voor:
Een parelmoeren witte Nissan Leaf van juni 16 uitvoering Tekna waarmee ik vandaag net op onderhoud ben geweest in garage Robert Ranst, 45.000 Km
Een elektrische motorfiets Zero Motorcycles uit California type Dual Sport die ik in februari 18 kocht bij go4electric in Haasrode, 3800 km. In 2013 kocht ik er mijn eerste DS die ik na 5 jaar en 16500 km heb verkocht.
En, voor de volledigheid, sinds februari dit jaar, rij ik ook met een speed pedelec van het merk Riese und Muller, model Supercharger.
Nog nodig om U te overtuigen dat ik een elektrische rijder ben? Het is soms moeilijk om te kiezen met welk voertuig ik nu mijn verplaatsing doe, … een luxeprobleem.

Tot schrijfs op dit nieuw forum, met dank aan Didier voor de aanmaak ervan,

MarcO

arb

New member
Lid geworden
12 jun 2019
Als Zero nu eens iets uitbracht dat een beetje windbescherming had dan kocht ik er ook eens eentje. Spreekt me wel aan. Tot dan blijf ik bij mijn BMW.

Didier

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
11 jun 2019
Als Zero nu eens iets uitbracht dat een beetje windbescherming had dan kocht ik er ook eens eentje. Spreekt me wel aan. Tot dan blijf ik bij mijn BMW.
Daar treed ik je wel in bij. Heel leuke moto's die Zero's, maar qua comfort toch iets om niet te ver mee te rijden.

arb

New member
Lid geworden
12 jun 2019
Zie nu die Black Forrest Edition, gaat wel in de richting

Wel veel geld voor wat het is - maar dat weten we, anders waren we hier geen memer.

arb

New member
Lid geworden
12 jun 2019
Nog niet in de regio van mijn K1600GTL dus we wachten nog af maar het komt wel. Tot dan geniet ik van de 6-in-lijn.

Didier

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
11 jun 2019
Nog niet in de regio van mijn K1600GTL dus we wachten nog af maar het komt wel. Tot dan geniet ik van de 6-in-lijn.
Ik denk dat je beiden nooit met elkaar zal kunnen vergelijken. Het zijn gewoon twee aparte ervaringen, elektrisch motorijden of op benzine.

Raf

New member
Lid geworden
12 jun 2019
Elektrische touring motor met 380km range.

Afbeeldingsresultaat voor storm wave motorcycle

Als ex-motorcrosser kan ik deze wel smaken:

Afbeeldingsresultaat voor electric motocross bike

Gerelateerde afbeelding

Bovenaan